Hotel 1231 jest pełen inspirujących przestrzeni, które urzekną Twoich Gości. Pokoje i apartamenty z pięknymi widokami, ogród z bujną roślinnością oraz patio: wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanowane wydarzenie przebiegło idealnie. Z nami zorganizujesz zarówno kameralne konferencje, jak i spotkania biznesowe wymagające eleganckiej oprawy.
Zainspirowani przeszłością stworzyliśmy nowoczesną przestrzeń do organizacji konferencji. Oferujemy salę konferencyjną o powierzchni 92 m2 mogącą pomieścić 105 osób. Dzięki systemowi mobilnych ścian z łatwością podzielimy salę na 2 mniejsze. Nowoczesna, jasna, profesjonalnie wyposażona sala zapewnia wysoki komfort uczestnikom konferencji. Jej dodatkowym atutem jest bezpośredni dostęp do hotelowego patio.
Na mniejsze spotkania proponujemy salę biznesową o powierzchni 50 m2 mogącą pomieścić do 40 osób, również z dostępem do światła dziennego.
Ciekawą alternatywą na kameralne prelekcje może być nasza hotelowa sala kinowa, która pomieści do 23 osób oraz VIP Room o powierzchni 30 m2 dla 15 osób.
Dziś byłam na kolacji biznesowej z obcokrajowcami. Była bardzo dobra atmosfera. Można było porozmawiać. Obsługa jak dla mnie wzorowa. Jedzenie przepyszne. A deser wart grzechu;). Wszystko było dopięte na ostatni guzik
Z czystym sumieniem bardzo polecam restauracje. Tak powinna wygladac obsluga klienta w kazdym miejscu.